pátek 7. listopadu 2008

Zbouchnutá

Ne, já ne, řeč je o filmu.
Připadám si jak jedinej člověk na světě, kterýmu se ta věc nelíbí.
Nelíbí se mi, když někdo v každý větě řekne kurva a rozhodně mi to nepřipadá vtipný. Hulení mě taky nefascinuje. Jsem v tomhle dost out. A když si chlapi řikaj "zlato", tak to už je na mě fakt moc... Ale uplně nejvíc nejhorší je, když ty chlapi, co řikaj v každý větě minimálně jedno (ale radši dvě a víc) sprostých slov a oslovujou se zlato, začnou rozumovat o lásce - typický americký kecy o lásce a zodpovědnosti za dítě.
Vydržela jsem přes půlku a stačilo. Teď se z toho musím vypsat, aby to na mě nezanechalo následky. Tohle je už druhý film, co jsem v poslední době nedokoukala. Ten první byl Blonde and Blonder - od toho jsem ani nic nečekala, jen jsem byla zvědavá. A kupodivu mě to překvapilo. Bylo to o mnoho hloupější, než jsem čekala. Po pár minutách růžovýho ječení jsem se rozhodla netýrat se ;-)

____________________________________
Zbouchnutou jsem dokoukala. Typickej romantickej konec vyloudí úsměv na tváři, ale moje hodnocení se nemění.

1 komentář:

Madman řekl(a)...

No, já se teda pěkně leknul ;-) kdyz jsem cetl titulek dnesniho prispevku :-) jinak film jsem nevidel a uz podle nazvu (navic po recenzi) asi nikdy, snad, neuvidim .... :-)