neděle 23. listopadu 2008

...

Někdy mívám pocit oddělení mozku od zbytku těla. Třeba když můj mozek usilovně zpracovává jednu větu, kterou někde tělo četlo nebo slyšelo. Větu, která není ničím zajímavá. Není zajímavá ani obsahem, ani formou.
Nebo když můj mozek strašně uvažuje nad tím, jak někdo může chtít moderovat společenské akce. Nevím, proč ho to tak trápí. Ale nedokážu mu pomoct, protože vážně netuším, jak někdo může chtít dělat takovouhle práci.
Někdy mívám taky pocit, že by můj mozek ono oddělení od těla rád dovedl k dokonalosti a chce mi vyskočit z hlavy. To bolí.
Stává se mi i taková zajímavá věc. Aniž bych požila jakoukoli drogu, vyjma kávy a čaje - bez toho nejsem schopná existovat, mám pocit, jako kdybych byla pod vlivem halucinogenů (sice nevím, jaký to je, být pod vlivem halucinogenů, teda skoro to nevím, ale takhle nějak si to představuju). Je to normální? Mě to nepřijde, ale už jsem se v tomhle párkrát sekla...

4 komentáře:

Madman řekl(a)...

Rád bych poradil, ale nejsem si sám jistý. Každopádně takhle markantní oddělení cítím, když jsem nemocny a mám vysoké horečky ....

Larry řekl(a)...

no vyjímečně nesouhlasim v tom že tenhle pocit nikdy nebudeš mít z halucinogenů,alespoň jsem se s tim nikdy nesetkal ani nikdo o kom vim :-))

meduzka řekl(a)...

2Madman. tak je to jasný, je to z horka ;-)

Madman řekl(a)...

no vidíš, tak stačí vypnout topení a nebo se jít chladit ven :-)