neděle 23. listopadu 2008

Dobrý Will Hunting

U tohohle filmu jsem fakt nepobrala hodnocení většiny lidí na mém oblíbeném (nikoli milovaném ;-) ) webu. Připadá mi to jako příliš okaté hraní na city diváka. Jak chudák geniální hoch k rozumu a samozřejmě i štěstí přišel.
Koukat se na to dá a dobře se u toho plete, vzhledem k tomu, že děj nevyžaduje žádnou zvláštní pozornost ;-)
Jsem zmlsaná filmy s atmosférou (naposledy okouzlující In Bruges - musím se na to podívat ještě jednou bez pauzy na sušení miláčka noťáska) a taky filmy s hodnotnou, nové obzory otvírající myšlenkou (třeba Samsara).
A hru na city fakt nesnáším. Kdyby se aspoň pokusili to skrýt...
Jedno pozitivní překvapení tu ale bylo... Neměla jsem ráda Robina Williamse, ale tady mě hodně mile překvapil. Ošklivej fousatej psychiatr... skoro to působí roztomile :-)
Mimochodem... když ten film uváděli do kin, byla jsem ještě na střední a ten plakát ve mě vyvolával dojem, že Will je dřevorubec. Tak dřevorubec nebyl ani náhodou :-D

Žádné komentáře: