úterý 11. listopadu 2008

Plodný den :-)

Dnes jsem učinila poznatků hned několik.
Bundy se vyrábí letní a zimní. Zimní jsou tlusté a tlustější. To znamená, že na podzim a na jaře buď opustím svůj styl, nebo mi bude zima, nebo mi bude vedro.
Vypadám jak zloděj. Ačkoli sekuriťák tvrdil, že to nemám brát osobně, když mi prohledával, tašku před odchodem z obchodu plného věciček s pípajícím čudlíkem. Jenže jak to teda mám brát?
Kafe se nedá filtrovat přes filtrační papír. Teda bez vlastnictví nálevky. Ale tento způsob přípravy kávy má ještě několik nevýhod, a tak jsem se rozhodla nálevku ani stojan s kruhem nepořizovat.
Smiřuji se raději s lógrem.

4 komentáře:

Madman řekl(a)...

pockej, pred obchodem? to snad ani nesmi, nebo ano? ale asi nejak zjistil, ze bydlis na Cejlu .... :-)

meduzka řekl(a)...

před ODchodem z OBchodu ;-)

Anonymní řekl(a)...

Me by hodne zajimalo, jak asi vypada holcina, co pise tenhle zajimavej blog. Mam nejakou predstavu, ale vubec netusim, jestli spravnou. No, ale stejne mi asi nezbyde, nez u ni zustat :)

meduzka řekl(a)...

to Mortan: jako zloděj přece ;-)