středa 3. prosince 2008

The Big Bang Theory

Miluju ten seriál. Jedna z mála věcí, u kterých se směju nahlas. Sheldon neurotik byl na začátku první série uplně boží. Neuroticismus je mi velmi blízký. I když je pravda, že Sheldon dost přehrává. Na druhou stranu, většina nás neurotiků nezískala doktorát z fyziky v 16 letech...
Jen mě mrzí, že neuroticismus byl rychle vyčerpán a místo toho nastupuje arogance a egoismus. Můj hrdina Sheldon přestává být mým hrdinou a tím pádem u mě klesá i seriál. Ale... humor založenej na tom, že většině věcem rozumím, jako že rozumím česky, ale vůbec nevím, o čem je řeč... je docela originální.
Většina lidí to srovnává s IT Crowds. Viděla jsem jeden díl a nelíbil se mi. Připadá mi to křečovitý a ten humor je na mě asi moc suchej. Samosebou mě skoro všichni, kterým jsem to řekla, přesvědčovali, že to není možný, že ten seriál musím mít ráda. Že musím vidět aspoň jednu řadu, abych si mohla udělat názor. Chjo. Proč bych si měla dělat názor na takovou spoustu věcí, který zajímaj všechny okolo jen mě ne? Já jsem se s tím už smířila, že jsem out, proč to nemůžou udělat i ostatní?
Mimochodem, pamatuje si někdo na moje zjištění, jak působím na lidi? Dneska jsem to vyprávěla kámošce při čekání na tramvaj a když jsme nastoupily, tak řidič pustil hlášení, ať si cestující dávají pozor na kapsáře. Taková náhodička...

3 komentáře:

Larry řekl(a)...

já viděl i pár dílů z druhé a třetí série a asi u mě vyhrála i ta arogance a egoismus ,mám k tomu blízko tak možná proto :-)) ale IT crowds to se tě musim zastat jsem viděl taky jeden díl a nic to ve mě nevyvolalo ,pořád bych se radši podíval na vtipnou Futuramu radši než na tu kravinu :-)

Anonymní řekl(a)...

To mě teda zase absolutně nezaujal Big Bang Theory, amerika se snaži o britskej humor. Nejhorší je, že taky všichni který znám jsou z toho hotový. Ale na moji krásnou britskou IT crowd si nedám šáhnout - scéna, kdy v kanceláři hoří, Roy dá před ten oheň prázdný rámeček od monitoru a procházející šéf řekne dobrej spořič je prostě geniální. Stejně jako hromada dalších scén z tohohle seriálu. I když teda třetí série není zatím tak dobrá, zatím taky běžely jenom dva díly uvidíme. No každej má holt něco jinýho ;)

Anonymní řekl(a)...

To me se TBBT libi taky, dil od dilu mi to prijde lepsi :) IT Crowd neni spatny ale ten britsky humor proste ne kazdemu sedne. Jinak jeste doporucuji How I Met Your Mother ;) to je taky luxusni dilko, trosku styl Friends..