středa 22. října 2008

Eragon

Tak už jsem ten hit taky viděla. Když jsem marod a nudím se, tak sleduju cokoli, je-li to nenáročné. Eragon je velmi nenáročný a myšlenkyprostý. Klasické schéma mladého hrdiny, co si strašně věří i když na to nemá, a na konci filmu je to jeho přehnané sebevědomí důvodem happy endu.
Nemám tyhle hrdiny ráda. A nemám ráda americká schémata, ze kterých na mě čiší snaha potěšit diváka. Tenhle film je jich plný.
Na druhou stranu - koukat se na to dá, chvílema jsem vážně byla napjatá a Eragonovi jsem fandila hlavně kvůli sympatické dračici, i když mě iritovalo její peří na křídlech (já vím, že ptáci se vyvinuli z plazů, ale k drakovi se peří prostě NEHODÍ).

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ale Nemetonburk je mnohme lepší a musí se při něm ymslet. Video ke knize je na
http://uk.youtube.com/watch?v=qkhjFhP4jnE
TAky tam najdeš draka a tenhle je bez peří.