úterý 30. září 2008

Všichni lidi nejsou uplně špatní...

Včera mi přišel z rektorátu mail, že mají mojí ISIC kartu. Nechápala jsem o co jde, myslela jsem, že to má souvislost s přelepkou, kterou už mám víc než 14 dní zaplacenou a nejsem schopná si ji vyzvednout. Mrkla jsem do peněženky... a zjistila, že tam ISIC není, že jde asi vážně přímo o kartu a ta teď leží někde na rektorátě, kam ji dobrotivý nálezce zanesl. Ani jsem se nestihla stresovat :-) Ta karta je moje jídlo v menze, můj tisk protokolů, můj vstup do školy a některých učeben a určitě má ještě nějaký funkce, který jsem zatím neobjevila :-D
Jsem fakt mimo poslední dobou. Asi bych se měla pořádně vyspat.

4 komentáře:

Medvídek řekl(a)...

"Ani jsem se nestihla stresovat" :-D Sákryš, takhle by to mělo fungovat vždycky.

Anonymní řekl(a)...

na Isic mas fakt zajimavy slevy dokonce v kramech ve kterych bych to necekal nebylo by od veci na to mrknout mimo jine i v kinech a takovyhlech instituci :-) pouzivam ji do ted ackoliv na vysoky uz nejsem

meduzka řekl(a)...

to anonym: tak o slevách dokonce vím :-)

Anonymní řekl(a)...

no vidis to jdes docela do sebe to si me prekvapila :-)