pátek 26. září 2008

Když se daří...

Tak jsem si v České spořitelně zařídila Servis 24. Ne že bych ho potřebovala, ale pozvali si mě a řekli, že si mám vybrat z nějakejch výhod. Byla tam moje známá, tak jsem mimochodem zjistila, že osobním účtem ušetřím, ale kdybych nebyla líná huba a zjistila si, že k předělání účtu zpátky na studentský mi stačí potvrzení o studiu, ušetřím mnohem víc. Ale než se mi podaří v Brně na bytě nezapomenout potvrzení o studiu, vybrala jsem si "výhody" osobního účtu. A ne, že bych ho potřebovala, ale internetové bankovnictví se jednou ročně hodí, tak jsem si ho dala taky, když to pro mě neznamenalo peníze navíc.
Přišly mi hesla, já je týden nosila v chytrém notýsku a dnes jsem se rozhodla, že bych s tím mohla něco udělat. A tak jsem udělala a účet zablokovala.
PS pro J.: Už víš, proč je mi líto peněz za něco, co nepotřebuju a ještě se s tím jen trápím?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

tak koukam ze i na tebe dopadlo nami jiz diskutovane tema , ale abych reagoval jak je u me zvykem,tak tenhle rok si to jiz nekolikrat pouzila navic se to da pouzit i v jinych pripadech nez je platba kolejneho takze az tak nepotrebny to neni spise je to pomerne dobra uspora casu a starosti pro cloveka a navic jak si sama napsala penize za to neutracis :-) i kdyz v tvym pripade jsou stejne starosti se zablokovnaim uctu proste musis byt jedinecna :-) ale koneckoncu alespon je to tema o cem psat