středa 6. srpna 2008

Vydělávám svým tělem

Líbí se mi ta formulace. Taková krásně skandální.
Dnes jsem byla prodat svou krevní plazmu. Jako člověk, kterej má hrůzu z bolesti způsobené druhou osobou, jsem málem umřela strachy a během hodiny, co jsem pouze ležela a občas mačkala gumový míček, jsem se zpotila jak kdybych běžela maraton.
Vždycky jsem si přála darovat krev, ale kvůli práškům to nešlo. Teď už antidepresiva neberu, a místo, abych šla krev dávat, její část prodávám. Uklidňuje mě, že české nemocnice tím netrpí, protože plazma jde do USA na výrobu léků.
Samotný odběr je nepříjemný, snažila jsem se číst detektivku, hodně napínavou, ale moc mi to nešlo. Nechápu, jak se u toho ostatní můžou tvářit tak nezúčastneně. Ale pravda je, že bolest jsem pocítila minimální.
Prostředí profesionální, příjemné a evidentně sterilní. Všechny hadičky jsou na jedno použití a před vpichem se vydezinfikujete sami mýdlem a pak provede dezinfekci ještě jednou sestra.
Celkový dojem mám dobrý. Myslela jsem, že prodat část svého těla bude divný, ale buď jsem otupělá a uvědomím si to později, že moje bílkoviny budou někde za chvíli cestovat (a pomáhat), a nebo je mi to vážně jedno.

2 komentáře:

Madman řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

Chodím tam už víc, jak půl roku a vyloženě rád...! :)

Člověk tam tak přijde, dá si kafčo, pokecá s paní doktorkou, se sestřičkama, pohodlně se natáhne, čte si hodinu a půl knížku, pak se zvedne, sejde jedny schody, ještě před odchodem mrkne na net, vyfasuje příjemnejch pár stovek a jde domů - co víc si přát :D