pátek 1. srpna 2008

Kvaska

Na ČSFD píší, že Kvaska je komedie. Já jsem se u toho sice ani jednou nezasmála - to je u mě normální, ale tentokrát jsem tam ani neviděla nic, čemu by se dalo/mělo smát. Krom toho, že logika se občas poděla neznámo kam.
Příběh je v podstatě nezajímavá vyprávěnka o tom, jak chudák hodý hoch, který musel krást, aby měli s mámou co jíst, ke štěstí vlastní snahou přišel. Obvyklé Landovo téma poslední doby - když něco opravdu chceš a něco pro to děláš, tak to získáš. Souhlasím s ním, ale vadí mi jeho spasitelskej výraz: "dělejte to podle mě a budete šťastný". Je to dost spolehlivá cesta, jak ovlivnit lidi. Možná to myslí opravdu tak dobře jak se tváří. Ale mě to prostě připomíná některý diktátorský vůdce z minulosti. I když je pravda, že vůdci slibovali, co pro lidi všechno udělaj, aby měli život snazší, což Landa nedělá. Od toho tu máme Paroubka :-)
PS: I přes ty všechny zápory se na to kouká celkem pěkně.

Žádné komentáře: