čtvrtek 14. srpna 2008

Hvězdný prach

ČSFD
Ke shlédnutí on-line ve slušné kvalitě TU
Úžasné. Zbožňuju snový svět a reálné postavy v knížkách Neila Gaimanna. Nemyslela jsem si, že se autorovi povede tu snovost vystihnout. Ale povedlo se. Tuhle knížku jsem sice nečetla, ale když otec hlavního hrdiny poprvé vkročil za zeď, měla jsem uplně stejný pocit, jako když se hrdina z Nikdykde dostal do toho druhého světa (kurňa, už jsem to zapomněla, musím si to znova přečíst).
A jako bonus, který v knížce chybí, si tu herecký esa užívaj svý role a je vidět, že se během natáčení asi dost dobře bavili.
Někomu to může připadat jako naivní vyprávěnka, ale je vážně tak důležitý, jestli má film hlubokou myšlenku, když má člověk po skouknutí báječnej pocit?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

vcera jsem to dokoukal a musim rict ze ackoliv ve vetsine recenzi s tebou nesouhlasim tohle bylo fakt dobry ,ani jsem o tom filmu nevedel , prijemne me prekvapil