úterý 8. července 2008

Sedm samurajů

Něco tomu chybělo. Ale nejspíš jen proto, že nejsem schopná najít si na tak dlouhý film čas a kouknout na to vcelku. Ale líbilo se mi to - dokonce si to hodlám vypálit :-)
Když jsem zjistila, že Sedm statečných bylo natočeno podle tohoto filmu, lehce jsem se zděsila, protože nesnáším westerny a tudíž mě nebere ani Sedm statečných. Ale už jsem to měla staženo, tak jsem plna očekávání pustila film.
Řekla bych, že je to hodně zdlouhavé, občas pro Evropana mírně nepochopitelné, možná... ale já to brala spíš jako zajímavost. Nenudila jsem se ani chvilku z těch 3 hodin. Málokterý 50 let starý film je tak koukatelný.
Nejhorší je, že nedokážu říct, co konkrétně se mi na tom líbilo a co ne... Asi jsem "odsouzena" k dalšímu shlédnutí :-)

1 komentář:

Madman řekl(a)...

Tak jsem je malem zastrelil, kdyz jsem zjistil, ze to totalne vykradli, ale film nadherny .....