neděle 6. července 2008

Alkohol, metla lidstva

Vždycky jsem byla přesvědčená, že po alkoholu se cítím blbě, jelikož udělám nějaký průser/trapas. Není to pravda. Po alkoholu - zejména druhý den, když vystřízlivím - mám neskutečnou touhu se zabít. Nebo aspoň poškodit se.
Alkohol u mě už do smrti bude původce negativních pocitů, asi....
Připadám si hrozně divně - pořád se lidem okolo mě zdá něco vtipné a mě ne. Nedokážu pořádně ocenit ničí bláznivé nápady a cítím se jak kdyby mě kus chybělo, když se všichni smějí a já dělám, že mi to taky přijde vtipný - a není to tím, že bych vtip nepochopila.
Pořád je se mnou něco špatně, možná ne špatně, ale jinak...

2 komentáře:

Madman řekl(a)...

Spousta lidi má při alkoholu divné stavy, někteří jsou agresivní i když normálně jsou v pohodě, někteří melancholičtí a tak. Pokud Ti to nedělá dobře, je lepší nepít a nebo jen málo. Mám kamaráda, který pije jablečný džus v pullitru, vypadá to podobně jako pivko a tak se nikdo hloupě neptá na to, co pije.

Anonymní řekl(a)...

no tak nikdo preci netvrdi ze se musi clovek opit do nemoty ,dam si jedno pivko na chut a nebo sklenku vina a jeste mi to doporuci doktori a alkohol jedine z rukou doktora :-) proto jeste neni metla lidstva