neděle 6. července 2008

Na východ od ráje

Tak tahle knížka, ač mi autora "profesorka" na češtinu zhnusila ještě než jsem od něj něco četla, mi nejde z hlavy už pěkně dlouho.
Asi 100 let starý text, a přitom tak současný... Na začátku je to vlastně jen čtivá knížka, ale ten závěr - s očima navrch hlavy jsem četla o sobě a svých problémech, který jsem měla v mládí.
Samozřejmě jsem se poznala v tom klukovi, kterého "profesorka" označila za toho špatného. Což je samozřejmě blbost (i kdybych se v něm nepoznala) - oba z bratrů měli své dobré a špatné vlastnosti, jenže na tom "hodném" to nebylo nijak zvlášť vidět... autor je naznačil vlastně až na konci. Jenže to by se čtenář musel zamyslet a udělat si názor, což po té ženské nikdo nemůže chtít.

1 komentář:

Madman řekl(a)...

Te ted asi paradne piska v usich :-)