sobota 10. ledna 2009

Rocky

Vzhledem k mojí zálibě mě kultovní film všech boxerů vždycky zajímal. Teď koukám na filmy v televizi, tak jsem ho neviděla celý. Ani mě to nemrzí. Film je to strašnej. A závěrečnej zápas byl nechutnej.
Asi to nikdo nečeká od holky, co dělá kick box, ale vážně jsem ve svý podstatě spíš jemná bytost. Dokazovat někomu svoji sílu a výdrž tím, že ho rozsekám, je mi proti mysli. Nemám ráda profesionální box. Ne proto, že bolí. Každej sport bolí. Ale proto, že mi přijde postavený na hlavu mlátit a nechat se mlátit kvůli prachům. Natvrdo a bezohledně.
Na kick boxu je krásný to, že se člověk dostane do kondičky, ani neví jak, protože bez toho, aby ovládal svý tělo, to nejde.
Letos na podzim jsem si zapsala jakýsi aerobik (pak jsem toho těžce litovala, ale to je vedlejší). Zkoušela jsem něco i před tím, než jsem začala bouchat, protože se na mě ze všech stran hrnuly připomínky, že bych měla zhubnout a jedna předcvičující kamarádka (a též připomínající) mě do toho zatáhla. Na tom aerobiku jsem nenáviděla spoustu silových i kondičních cviků, protože jsem je nezvládala. Teď jsem přišla na ten školní aerobik a ty samý cviky mi přišly takový nějaký podivně lehký. Ale abych se nepřechválila, na tréninku se snažím být co nejmíń vidět, protože tam to fakt nedávám. A co jsem slyšela, může bejt i hůř. (právě jsem ti ušetřila práci s psaním komentáře Larry ;-D)
Pro většinu lidí je to pořád sport pro debily, co se rádi perou. Byla bych pokrytec, kdybych nepřiznala, že dokud jsem neboxovala, myslela jsem si to taky. Ale poznala jsem tam pár fajn lidí, pár méně fajn lidí a jen jednoho vyloženýho machýrka, co se chce prát, ale ten přes svoji blbost nevidí jaký dělá chyby a jednou dostane do huby a bude se divit (občas mám chuť se toho ujmout). A vlastně ještě jednu pouliční rváčku. Jednou jsem s ní šla 100 metrů z tělocvičny a vyslechla jsem si historku o tom, jak úžasně zbila nějakou holku, co jí dělala do borca. Už dlouho mi nedalo takovou práci na někoho nevejrat. A poučit ji o smyslu bití (to i je tam schválně) zjevně nemělo význam.
Už si dokonce i zvykám na to, že mi každej druhej člověk po zjištění, co za sport dělám, řekne něco na téma: "drsná holka, co každýho zbije" Co jsem zaslechla od holek na tréninku, tak je to normální, řikaj nám to všem. Možná toho časem začnu zneužívat, aby mě lidi víc poslouchali :-)

2 komentáře:

Larry řekl(a)...

mě se docela zamlouvá ten poslední díl i když to je spíš o nostalgii ,ale nejlepší film o boxi a dokonce o tom ženském je Million dollar baby ,fakt úžasný ,chvíli jsem měl i slzičku v oku a to je u mě co říct ,takže to ti doporučuji a tentokrát se nepletu

meduzka řekl(a)...

já už to viděla... přišlo mi to jako hra na city, ale teď, když jsem viděla kus Rockyho, tak musím říct, že Million Dollar Baby je fakt skvělej film :-)