sobota 24. ledna 2009

Neodolám

Musím sem dát odkaz na kouzelný vyjádření života na vysoké škole. Přesně tak to je. A na mě zrovna prší. Jedna zkouška mi zůstává do dalšího roku. A jak jsem tak koukala na další předměty, co mě čekaj... Já si moc neumím vybrat školu, kterou bych byla schopná dokončit... ale pořád ještě můžu makat a doufat, že to k něčemu bude.
Pokud jde o filmy.... o zkouškovém jedině seriál The Big Bang Theory, protože pustit si na odreagování něco, co trvá pouhých dvacet minut, je zcela v pořádku, ale pustit si film, který trvá dvě hodiny je naprosto nepřípustné.
A z toho, co jsem tedy viděla po zkouškovém, když jsem se probrala z ethanolového oparu, můžu doporučit Podivuhodný případ Benjamina Buttona. Líbilo se mi to velmi. Vybrečela jsem se přesně jak jsem potřebovala, a to mi dovolilo si tak nebrat tu myšlenku. Musím si od Fitzgeralda zase něco přečíst. Zatím jsem četla jen Něžná je noc a to bylo úžasné (jedna ze dvou knížek, který jsem četla půjčený a pak si je šla koupit, tak úžasný to bylo).

Žádné komentáře: