středa 11. června 2008

Bestiář

Věděla jsem, že to nemůže být dobrý. Četla jsem kdysi knížku. Strašně mě šokovala popisem některých situací, takže jsem vůbec nepochopila děj... A působila na mě divně a negativně.
Film je naopak velmi velmi poetický, teda když nebudete poslouchat dialogy... Hudba je moc pěkná, i když neoriginální. Už jsem někde něco podobnýho slyšela, jen nevím kde.
Postavy jsou tak divný a neuvěřitelný... když se někdo chová divně, ale má to jeho chování návaznost, tak to beru, ale v tom filmu je to spíš jak autorka chtěla bez ohledu na to, jak je to pravděpodobný. A herci? Tragédie. Obstojně tam hraje snad akorát Čvančarová a Hádek, který jsou tam minimálně, jinak je to jak ochotnický představení. A proč tam mluví Roden tak divně?
Prvních 10 minut jsem byla příjemně překvapená.... bohužel pak už úroveň filmu stále jen a jen klesala. V půlce jsem si řikala, jestli neztrácím čas, ale odhodlaně jsem dokoukala, protože jsem se rozhodla, že na tenhle film si udělám vlastní názor. Naprosto zbytečně, je to horší než jsem čekala.

Žádné komentáře: