pondělí 26. května 2008

Nový začátek

Jo, jsem grafomanka... Zakládám už třetí blog.
Jeden jsem smazala, největší vinu na tom měla nešťastná láska a moje unáhlenost, asi...
Během psaní druhého blogu se vyřešil můj životní problém - a nějak zázračně i spousta dalších. A tak jsem se rozhodla tuhle svou životní kapitolu uzavřít. Jenže psaní mě baví. Miluju komentáře, i když mi je skoro nikdo nepíše :-)
Ale nový život znamená i nový přístup, a tak už to nebude o mě a mých problémech, ale o mých radostech - knížkách a filmech. Nechci si psát nějaký kulturní deník nebo něco - je to na nic - ale mám potřebu vyjadřovat svý názory a pokud možno rozproudit debatu...
Můj nový blog je tudíž spojením příjemného s příjemným :-D Vítejte u Medůzky grafomanky!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

no konecne,vedel jsem ze to nenechas jen tak zase se muzu tesit do prace ze si prectu Tve nove komentare :-)) tak vzhuru do radosti at je o cem psat

Anonymní řekl(a)...

Mám ráda grafomanky, neboť v hromadě slovního smetí se občas najde perla. Kdo nepíše, nemá co hledat. Jen si myslím, že jsi neměla mazat předchozí psaní,byla to jakýsi záznam jisté etapy tvého života,myšlení,jednání a projevu./Prostě dokument a ty se mají- jak známo - zálohovat. Hodně štěstí ve všem.Držím palec.Evakavan